Astfel, prin sucursalele sale, banca pune la dispoziţia clienţilor un serviciu prin care se efectuează o evaluare preliminară, în urma căreia se poate comunica suma maximă eligibilă. Această evaluare preliminară se face pe baza prezentării actului de identitate şi ţinând cont doar de declaraţia clientului cu privire la veniturile înregistrate şi locul de muncă. Niciun alt document nu este solicitat în această fază de analiză, permiţându-le astfel clienţilor să se informeze rapid asupra produselor din oferta băncii.


Suma maximă admisibilă şi eligibilitatea clientului sunt garantate de Banca Românească, sub condiţia ca informaţiile din documentele justificative prezentate ulterior, dar şi criteriile care au stat la baza stabilirii acestora să nu se fi modificat.


Această metodă de evaluare preliminară ia în considerare toate elementele necesare pentru a-i putea comunica unui client un rezultat cat mai exact. Timpul de răspuns la o astfel de solicitare este de câteva minute, iar clienţii dispun apoi de maximum două săptămâni pentru a furniza documentele justificative necesare finalizării aplicaţiei de credit.


"Analiza preliminară simplificată vine în sprijinul clienţilor noştri, care au de acum la dispoziţie o soluţie extrem de facilă şi rapidă pentru a vedea modul în care se pot califica pentru unul dintre produsele de creditare ale băncii. Lansarea acestui serviciu face parte din strategia băncii de a pune la dispoziţia clienţilor produse de creditare uşor de accesat, transparente şi competitive"
, a declarat Dan Grigoriu, Director Divizia Produse şi Segmente Retail.