Căutăm un Analist Bancar care să se alăture echipei Banca Românească în cadrul Diviziei Procese și Organizare (BPO).


Responsabilități:
  • Acționează ca un singur punct de contact pentru orice solicitări primite de la departamente/divizii pentru modificări sau dezvoltări
  • Primește viziunea de business a partenerilor interni, își prefigurează cerințele inițiale de business, identifică arii potențiale de automatizare, ajută la redesenarea proceselor de business și definește proiectul.
  • Proiectează soluții tehnice și le validează cu echipa de dezvoltare internă sau cu partenerii / dezvoltatorii externi care o vor implementa.
  • Analizează procesele interne existente sau dorite și lucrează cu unitatea solicitantă pentru a se asigura că sistemul răspunde corect nevoilor acestora.
  • Analizează cerințele de business - și posibilitatea integrării în procesele și sistemele existente sau noi - și le transformă în specificații funcționale.
  • Crează scenarii de testare pentru specificații funcționale convenite.
  • Înțelege și traduce nevoile / cerințele complexe de afaceri în specificații funcționale.
  • Stabilește cerințele prin întâlniri, revizuiri, workshop-uri, analiză documentației, analiză sarcinilor și fluxurilor și formulează propuneri de îmbunătățire.
  • Completează documentația internă cu privire la întregul proces de gestionare / dezvoltare a modificărilor.
  • Urmărește implementarea cerințelor de business din punct de vedere al planificării în timp și al calității prin identificarea și escaladarea problemelor și riscurilor, analizând și formulând propuneri și punând în aplicare acțiunile corective aprobate.
  • Verifică reglementările interne pentru a se asigura că funcționalitățile sistemului se potrivesc fluxurilor descrise.


Cerinţe:

  • Diplomă studii superioare (Universitate profil tehnic, economic).
  • Cunoștinte MS Office.
  • Cunoștințele tehnice (SQL, Access etc.) reprezintă un plus.
  • Certificarea Business Process Management reprezintă un plus.
  • Cunoștințe privind activitatea de creditare retail, reprezintă un plus.
  • Experiență în lucrul într-un mediu bancar.
  • Gândire critică și analitică.
  • Lucrul în echipă orientat și puternic motivat pentru îndeplinirea termenelor.
  • Abilități de planificare, organizare și gestionare a datelor și documentației.

Așteptăm CV-ul tău la hr@brom.ro.
Click aici pentru a afla ce alte oportunități de carieră sunt disponibile în cadrul Băncii Românești: https://www.banca-romaneasca.ro/cariera/posturi-vacante.html.