Căutăm un Administrator Baze de Date care să se alăture echipei Banca Românească în cadrul Diviziei Informatică și Telecomunicații.

Responsabilități:

  • Monitorizarea, administrarea, oferirea de asistenţă, analizarea şi sugerarea de dezvoltări/soluţii tehnice pentru bazele de date ale Băncii şi toate serviciile şi aplicaţiile software asociate bazelor de date.

  • Întreţinere, monitorizare, setare şi depanare a bazelor de date aflate în responsabilitate.

  • Implementează, monitorizează şi administrează salvările periodice şi ad-hoc ale bazelor de date şi jurnalele aferente, în funcţie de cerinţele Băncii.

  • Salvează şi restaurează informaţiile din bazele de date când este necesar, asigurând continuitatea disponibilitatatii datelor.

  • Instalează şi actualizează baze de date, instalează patch-uri şi service pack-uri pentru bazele de date şi aplicaţiile aferente. Rulează scripturi de actualizare sau modificare la solicitarea şi împreună cu furnizorului acestora.

  • Reprezintă persoana principală de contact (din punct de vedere tehnic) pentru companiile ce au creat bazele de date utilizate, vânzătorii şi partenerii acestora, producătorii aplicaţiilor de bază ale băncii şi partenerii acestora precum şi pentru orice alt producător al aplicaţiilor aflate în responsabilitate.

  • Este disponibil pentru a rezolva, împreună cu ceilalți membri ai echipei, problemele de natura critică.


Cerinţe:

  • Studii superioare tehnice.
  • Cunoștințe de limba Engleză, nivel avansat.
  • 3 ani experiență în administrarea de baze de date.
  • Cunoștințe de rețea.
  • Cunoștințe de Unix.

Așteptăm CV-ul tău la hr@brom.ro.
Click aici pentru a afla ce alte oportunități de carieră sunt disponibile în cadrul Băncii Românești: https://www.banca-romaneasca.ro/cariera/posturi-vacante.html.