Banca Românească SA, în urma parteneriatului încheiat cu CERTSIGN, promovează în rândul consumatorilor, persoane fizice și juridice, certificatele digitale calificate pentru semnătura electronică. Certificatul calificat emis în conformitate cu Reglementările eIDAS, permite generarea unei semnături electronice calificate cu valoare legală, care are efectul juridic echivalent al unei semnături olografe.

Avantajele utilizării semnăturii electronice sunt:

  • asigură autenticitatea, integritatea și valoarea legală a documentelor : contracte, documente bancare, facturi etc.;
  • pot fi transmise documente cu valoare legală online către mai multe instituții ale statului și către colegi, colaboratorii și parteneri de afaceri, câștigând timp, resurse și eficiență;
  • documentele și informațiile transmise prin e-mail au confidențialitatea asigurată.

Semnătura electronică poate fi folosită în relația cu diverse instituții , spre exemplu: ANAF (depunerea on-line a declarațiilor, acces în Spațiul Privat Virtual), CNAS (transmiterea raportărilor către CNAS, accesarea dosarului electronic de sănătate), ITM (transmiterea REVISAL-ului), MFE ( semnarea electronică a documentației necesare obținerii fonduri europene prin MySMIS), ONRC (înființarea online a unei firme) și în companie și în relația cu partenerii.

Pentru și mai multe informații, puteți accesa site-ul oficial al CERTSIGN: https://www.certsign.ro/ro/semnatura-electronica.

Vă stăm la dispoziție pentru orice întrebări legate de acest parteneriat, la adresa BROMoffice@brom.ro.