Care sunt cerinţele tehnice pentru a accesa aplicaţia de Internet Banking e-bancamea?

Aplicaţia e-bancamea poate fi accesată din orice locaţie din lume, de pe orice sistem care dispune de o conexiune la Internet şi de un browser web, fără să mai fie necesară instalarea altor aplicaţii. Aplicaţia e-bancamea poate fi accesată atât de pe un calculator personal, cât şi de pe anumite terminale mobile (smartphone-uri, tablete PC, pad-uri, etc.), utilizând unul dintre următoarele browsere web:

  • pentru calculatoarele personale: Mozilla Firefox (versiunile 3.5, 4.x), Internet Explorer (versiunile 6, 7, 8, 9), Opera (versiunile 9.x, 10.x, 11.x), Google Chrome (versiunile 8.0, 9.0, 10.0), Safari (versiunile 4.x, 5.x); aplicaţia funcţionează şi cu alte browsere web;
  • pentru terminalele mobile: Opera Mini, Android, Safari (pentru iPhone, iPad şi iPod Touch); aplicaţia este funcţională şi cu alte browsere web pentru terminale mobile.
Pentru siguranţă sporită, vă recomandăm utilizarea ultimelor versiuni de browsere web şi actualizarea regulată a acestora.

Cum accesez aplicaţia de Internet Banking e-bancamea?

Aplicaţia e-bancamea poate fi accesată prin intermediul site-ului Banca Românească prin opţiunea "Accesează e-bancamea" atât de pe pagina principală, cât şi din secţiunea Internet Banking.

Cum este asigurată securitatea datelor?

Securitatea datelor a reprezentat unul dintre elementele cele mai importante de care s-a ţinut cont în proiectarea aplicaţiei e-bancamea.

Datele transmise prin Internet între client şi Bancă sunt criptate cu o cheie de criptare de 256 de biţi prin intermediul protocolului SSL folosit pentru comunicaţia dintre calculatorul clientului şi aplicaţia e-bancamea. În acest fel sunt asigurate confidenţialitatea şi integritatea (protecţia împotriva alterării neautorizate) datelor.

Autenticitatea paginilor de web ale aplicaţiei este asigurată de prezenţa unui certificat digital emis de compania VeriSign, Inc., autoritate de certificare binecunoscută.

Aplicaţia e-bancamea poate fi folosită numai de către utilizatorii autorizaţi. Identificarea acestora în aplicaţie se face pe trei niveluri:

  • nume de utilizator - unic pentru fiecare utilizator în parte
  • parolă
  • dispozitiv Digipass - dispozitiv fizic de securitate folosit pentru a genera coduri unice, numite tokene, necesare pentru a putea utiliza anumite module ale aplicaţiei e-bancamea.

De asemenea, un rol deosebit de important îl are respectarea de către utilizatorii aplicaţiei e-bancamea a regulilor de utilizare şi a măsurilor de securitate asupra cărora au fost informaţi de către Bancă.

Ce trebuie să fac dacă pierd elementele de autentificare (numele de utilizator, parola sau dispozitivul Digipass)?

Contactaţi imediat serviciul Helpdesk Internet Banking al Băncii la telefon +40 021.305.9585 sau orice sucursală Banca Românească pentru restricţionarea accesului în aplicaţie. Noul set de elemente de autentificare îl puteţi solicita la orice sucursală Banca Românească.

Ce trebuie să fac dacă mi-am blocat contul de utilizator şi / sau am uitat parola?

Contactaţi telefonic serviciul Helpdesk Internet Banking al Băncii la telefon +40 021.305.9585.

Este foarte important să nu divulgaţi numele de utilizator şi parola şi să nu daţi nimănui dispozitivul Digipass!