Descriere Call centre Sucursală ATM
Activarea/ anularea planurilor de rate *
Activarea/ anularea/ modificarea serviciului SMS Alert * *
Blocarea şi înlocuirea cardului pierdut/furat sau în cazul suspiciunii de fraudă *
Înlocuirea cardului deteriorat/ schimbare nume *
Re-emitere parolă PIN * *
Modificare parolă PIN *
Blocarea temporară/ deblocarea cardului *
Deblocarea cardului ulterior introducerii eronate a parolei PIN *
Activarea/dezactivarea funcţiei de auto-debit *
Activarea/dezactivarea posibilităţii efectuării tranzacţiilor pe internet *
Actualizare date demografice *
Schimbarea limitelor tranzacţionale *
Interogare sold * *
Emitere mini-extras (suma minimă datorată) *
Solicitare informaţii despre tranzacţii postate în cont, autorizate, neautorizate *
Informaţii functionalităţi card, beneficii card * * *

Asigurarea de călătorie

În cazul producerii unui eveniment asigurat, Compania de Asistenţă INTANA GLOBAL, având coordonatele menţionate mai jos vă acordă:

  • asistenţă în străinătate, programul fiind disponibil 24/24
  • preluarea cererilor de despăgubire formulate în timpul deplasărilor în străinătate

INTANA GLOBAL

6 DEVONSHIRE SQUARE, LONDON EC2M 4YE

Contacte pentru asistenţă în întreaga lume si pentru cereri de despăgubire:

Intana Global Tel: +44 (0)20 7902 7407

London, UK Fax: +44 (0)20 7928 4748

Email: ops@intana-global.com



În situaţia formulării unei cereri de despăgubire după întoarcerea din călătorie, cererea de despăgubire poate fi înaintată la GARANTA ASIGURARI S.A. Coordonate de contact GARANTA ASIGURARI S.A.:

Tel: 021 303 70 16/ 021 303 70 28

Fax: 021 303 70 04

Email: info@garanta.ro

În cazul în care apelaţi la serviciile acordate de Compania de Asistenţă, elementul de identificare al asigurării dumneavoastră este Poliţa MTI 000002.

Formularea oricărei cereri de despăgubire înaintată Companiei de Asistenţă va fi avizată şi la GARANTA ASIGURĂRI S.A. în vederea urmăririi soluţionării dosarului dumneavoastră.

Asigurarea de protecţie a cardului ca instrument de plată

În cazul producerii unui eveniment asigurat se va completa formularul de daună specific şi se va transmite la GARANTA ASIGURĂRI S.A. împreună cu documentaţia menţionată în formular.

Coordonate de contact GARANTA ASIGURĂRI S.A.:

Tel: 021 303 70 16/ 021 303 70 28

Fax: 021 303 70 04

Email: info@garanta.ro

Depunerea formularului de daună se face imediat ce s-a produs evenimentul asigurat, însoţit de documentaţia disponibilă la acea dată; ulterior, se va completa dosarul de daună cu documentaţia necesară.

Poliţa de asigurare - asigurarea de călătorie in străinătate

Poliţa de asigurare - protecţie a cardului ca instrument de plată

Formulare de daună - asigurare de calatorie

Formulare de daună - asigurarea de protecţie a cardului ca instrument de plată

Scrisoare pentru refuz la plata