Descriere Call centre Sucursală ATM
Activarea/ anularea planurilor de rate *
Activarea/ anularea/ modificarea serviciului SMS Alert * *
Blocarea şi înlocuirea cardului pierdut/furat sau în cazul suspiciunii de fraudă *
Înlocuirea cardului deteriorat/ schimbare nume *
Re-emitere parolă PIN * *
Modificare parolă PIN *
Blocarea temporară/ deblocarea cardului *
Deblocarea cardului ulterior introducerii eronate a parolei PIN *
Activarea/dezactivarea funcţiei de auto-debit *
Activarea/dezactivarea posibilităţii efectuării tranzacţiilor pe internet *
Actualizare date demografice *
Schimbarea limitelor tranzacţionale *
Interogare sold * *
Emitere mini-extras (suma minimă datorată) *
Solicitare informaţii despre tranzacţii postate în cont, autorizate, neautorizate *
Informaţii functionalităţi card, beneficii card * * *


Puteți notifica Asigurătorul despre producerea unui eveniment asigurat la numerele de telefon sau pe e-mail:

  • (+40) 21.211.06.50 / 57 (între orele 9.00-17.30, în zile lucrătoare)
  • email: office@eximasig.ro; daune@eximasig.ro
  • adresa Asigurătorului: Bulevardul Aviatorilor, nr. 33, Parter, Sector 1, București (între orele 9.00-17.30, în zile lucrătoare).

Notificarea Asiguratorului se va face de îndată ce evenimentul s-a produs/ati luat la cunoștință, dar nu mai târziu de 48 ore de la producerea evenimentului, dacă starea sănătății dumneavoastre vă permite. Dacă vă aflați în situația în care nu puteți notifica Asigurătorul datorită condiției medicale, va trebui să ne anunțați de îndată ce condiția medicală vă permite. Notificarea Asigurătorului poate fi efectuată și de către un reprezentant al dumneavoastră.

Aveți obligația să prezentați și să transmiteți Asigurătorului toate documentele și informațiile solicitate de acesta, care certifică producerea evenimentului asigurat precum și informații necesare evaluării, stabilirii și plății despăgubirii / indemnizației de asigurare.


Scrisoare pentru refuz la plata

Puteti consulta aici Documentul de informare privind produsul de asigurare.