Foloseşte Cardul Destept de cumpărături şi bucură-te de Rate Deştepte fără dobândă!

Cum poţi beneficia de rate la cumpărături?

  1. Poţi alege rate fără dobândă în magazinele semnalizate cu logoul "Mastercard - Plata în rate" în momentul efectuării cumpărăturii, pentru minim 200 de Lei.
  2. Poţi solicita telefonic un plan de rate sau activa serviciul automat de plată în rate fără dobândă pentru cumpărături de minim 200 de lei, efectuate în ţară sau străinătate (inclusiv on-line).


Alege ce ţi se potriveste - rate în magazin sau rate prin telefon!


1.
Poţi beneficia de rate direct în magazin, în momentul efectuării plăţii, în magazinele semnalizate Mastercard - Plata în Rate, fără să apelezi Serviciul Asistenţă Clienţi.


În funcţie de tipul comerciantului poţi alege numărul dorit de rate fără dobândă sau cost activare plan rate dintr-un interval de rate predefinit, stabilit de către Bancă:




Categorie comerciant Minim Maxim
Supermarket/hypermarket 3 6
Îmbrăcăminte/încălţăminte/articole sportive/accesorii 3 6
Servicii hoteliere 3 6
Servicii medicale 3 6
Produse cosmetice 2 3
Optică medicală 2 3
Achiziţii piese si accesorii auto si moto 3 6
Bijuterii si ceasuri 3 6
Bilete avion/companii aeriene/agenţii turism 3 6
Materiale construcţii/bricolaj/mobilă 6 12
Electronice si electrocasnice/produse IT 6 12

Dacă nu deţii Cardul Destept de cumpărături de la Banca Românească si doresti să cumperi în rate fără dobândă, aplică aici.


2. Pe lângă plata în rate direct în magazin, poţi cere activarea planurilor de rate apelând Serviciul Asistenţă Clienţi la 021.304.81.00. Există două posibilităţi:

  • Opţiunea manuală prin care alegi cumpărăturile pentru care vrei rambursarea în rate. Astfel, trebuie să apelezi de fiecare dată Serviciul Asistenţă Clienţi la 021.304.81.00 după înregistrarea cumpărăturii în contul de card de credit pentru ca reprezentatul Băncii să activeze planul de rate dorit. Cu un singur apel poţi activa mai multe planuri de rate.
  • Opţiunea automată îţi dă posibilitatea să activezi înaintea efectuării cumpărăturii serviciul prin care pentru toate cumpărăturile de minim 200 lei Banca va aplica Planul de Rate corespunzător. Poţi oricând suna Serviciul Asistenţă Clienţi la 021.304.81.00 pentru anularea acestui serviciu.

Numărul de rate disponibile prin apelarea Serviciului Asistenţă Clienţi sunt:

Valoarea cumpărăturii Opţiunea manuală Opţiunea automată
Între 200 - 799 lei 3 rate 3 rate
Între 800 - 1.999 lei 3 sau 6 rate 6 rate
Între 2.000 - 4.999 lei 3 sau 6 sau 12 rate 12 rate
Peste 5.000 lei 3 sau 6 sau 12 sau 24 rate 12 rate


Costul de activare a Planului de Rate se aplică la valoarea tranzacţiei iniţiale şi este inclus în valoarea ratei lunare, astfel:

Plan rate Opţiunea manuală Opţiunea automată
3/6/12 0% 0%
24 24% Nu se aplică

În orice moment ai posibilitatea să anulezi un plan de rate; costul aplicat este de 20 lei/plan anulat.


Condiţiile pentru activarea manuală a planului de rate sunt:

  • Cumpărătura să fie de cel puţin 200 de lei
  • nu ai restanţe la plată la momentul solicitarii
  • Cardul de credit să nu fie blocat sau închis la momentul solicitării
  • Solicitarea de activareNU fie făcută mai târziu de emiterea extrasului următor celui în care este inclusă cumpărătura
  • Cumpărătura să nu fie achitată în totalitate la momentul solicitării
  • Să ai disponibil în cont, care să acopere valoarea costului de activare

Valoarea tranzacției și valoarea totală a comisionului de activare a planului de rate să nu depășească valoarea limitei de credit acordate


Ce este util să ştii?

  • Plata în rate nu se aplică şi la retrageri de numerar.
  • Poți consulta lunar în extrasul de cont valoarea ratei lunare, suma minimă de plată care include şi valoarea ratei, precum şi numărul de rate rămase de achitat
  • Planurile active de rate pot fi anulate oricând prin apel la Serviciul Asistență Clienți
  • Un plan de rate anulat NU mai poate fi reactivat
  • Dacă ai optat pentru rate automate NU mai poți solicita planuri de rate activate manual
  • Poţi beneficia de ambele opţiuni de plată în rate (direct la comerciant sau sunând la 021.304.81.00 - Serviciul Asistenţă Clienţi).