Close
Afla mai multe Inchide
 

Îţi stăm la dispoziţie cu informaţia de care ai nevoie pentru a lua decizia corectă.

Foloseşte modalităţile de contact pe care ţi le oferim în această secţiune, corespunzător tipului de informaţie de care ai nevoie. O echipă bine pregătită îţi va răspunde în cel mai scurt timp posibil!

Ai nevoie de o oferta?

Aplica online acum!

Dacă doresti să afli mai multe informatii despre un anume produs sau doresti să primesti rapid o ofertă, te rugam sa ne contactezi imediat:

folosind acest formular

sunând la: +40 21 408.0808

(tarif normal)

Asistenta Clienti: Carduri

Telefon: +40 21 304.8100
apelabil 24h/24, 7 zile din 7
E-mail: cardcallcenter@brom.ro

Asistenta Clienti: Internet Banking

Tel: +40 21 305.9585
E-mail: ib@brom.ro

Asistenta Clienti: Reclamatii

Dacă există lucruri care te nemulțumesc în relația cu noi sau dorești să raportezi o anumită situație, te rugam să utilizezi acest formular astfel încât mesajul tău să ajungă cât mai rapid la noi.

Te rugăm să utilizezi acest formular exclusiv pentru reclamatii; pentru alte informatii poti folosi celelalte metode de a ne contacta expuse în această pagină.
De asemenea, găsești aici informații suplimentare privind procesul de administrare a reclamațiilor.

Contact general

Pentru informatii generale si orice alte subiecte în afara cererilor de produse si servicii bancare, vă rugăm să utilizati acest formular.

Te rugăm să utilizezi acest formular exclusiv pentru a cere informatii generale. Pentru a aplica online sau pentru reclamatii poti folosi celelalte metode de a ne contacta expuse în această pagină.

Avertizari de integritate

Banca Românească S.A., membra a Grupului National Bank of Greece, acorda o deosebita importanta identificarii unor eventuale practici necorespunzatoare ale salariatilor sai in activitatea desfasurata, dezvoltand in acest sens reglementari interne, precum si canale de raportare care sa asigure comunicarea, cu buna credinta, a ingrijorarilor personalului BROM si ale tertelor parti cu privire la actele necorespunzatoare si/sau practicile de contabilitate si audit care contravin practicilor internationale si prevederilor aplicabile, precum si cu privire la frauda, coruptie sau conflicte de interese, identificate in cursul desfasurarii activitatii sau relatiei de colaborare cu Banca.